Dans sa dernière démo de sa bibliothèque gLib pour TI-83 Premium CE, TheMachine02 te modélisait en 3D une petite chambre issue du manoir Croft dans Tomb Raider 3.
Aujourd'hui TheMachine02 va encore et toujours plus loin, avec cette fois-ci tout le hall d'accueil du manoir !
Et si tu fais bien attention ci-dessous, tu verras que tu n'es pas seul(e) dans ce hall...
Téléchargement : archives_voir.php?id=778063
Nouvelle démo gLib : le manoir Croft encore plus complet !
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critorAdmin
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Re: Nouvelle démo gLib : le manoir Croft encore plus complet
Waouh, super, à quand le portage de Tomb Raider 3 pour PCE
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Ti64CLi++Modo
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Re: Nouvelle démo gLib : le manoir Croft encore plus complet
This is absolutely incredible! I am still amazed by the speed
Found a small rendering issue near the picture frame; maybe some roll over math?
Found a small rendering issue near the picture frame; maybe some roll over math?
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MateoConLechugaVIP++
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Re: Nouvelle démo gLib : le manoir Croft encore plus complet
Yes, I am aware of this issue. It most likely lie somewhere in texture binding code or texture coordinate clipping code, but I didn't had the chance to track it down yet !
Thanks for the report anyway
And yeah, I still plan to make it faster though
EDIT : bug corrected ! Was a simple misuse of a fixed point 16 with some fixed point 8 which could introduced overflow when reconverting to 8 bits texture coordinate due to falsy negated value. Ok strange explanation, but it is the idea
Thanks for the report anyway
And yeah, I still plan to make it faster though
EDIT : bug corrected ! Was a simple misuse of a fixed point 16 with some fixed point 8 which could introduced overflow when reconverting to 8 bits texture coordinate due to falsy negated value. Ok strange explanation, but it is the idea
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TheMachine02Modo
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Re: Nouvelle démo gLib : le manoir Croft encore plus complet
Je suis époustouflé par le travail de themachine02 !
Félicitations
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WistaroSuper Modo
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